Rituelen - Inwijdingen en Ceremonies

Inwijding Activering

Sigil – Amulet – Talisman

 


Neem je zegel tussen je handen en laat de energie stromen vanuit je rechter hand.

Je ratio (bewust denken) in het zegel stromen en ook vanuit je linker hand.

Je gevoel (intuïtief bewustzijn) in het zegel stromen.

Zeg: ik laat mijn handelen leiden door de zegel en de zuiverheid van het licht.

Breng nu je handen met de zegel naar je hart.

Laat al je liefde en licht vanuit je hart in het zegel stromen.

Zeg: laat liefde het zegel leiden in zijn kracht en magie.

Breng dan je handen naar je hoofd.

Verbinding met je spirit guide en laat zijn boodschap en de symbolen die je mocht ontvangen in het zegel stromen.

Zeg: laat de symbolen mij de kracht en de bescherming geven die ik nodig is.

Breng dan je handen naar je buik.

Je heilige veilige tempel. Laat alle liefde en vertrouwen in het zegel stromen.

Zeg: ik laat mijn gevoelens en emoties leiden door de zegel en vanuit mijn tempel.

Breng je handen voor je en blaas 3x je zegening in het zegel en zeg: Zo is en zo zal het zijn.

 

Omdat sigils zich voeden met gedachten en de aandacht die je eraan besteedt. Hoe meer je aan het sigil denkt, hoe meer kracht je eraan geeft. Maar wees voorzichtig: te veel kracht op de sigil kan ertoe leiden dat u de controle over het symbool verliest, en dit kan verschillende problemen veroorzaken.



Sigil maken:

Wat wil je laten groeien, manifesteren. Ga naar binnen, met je ogendicht, en vraag jezelf wat nu op dit moment belangrijk voor je is en waar je hulp kan gebruiken.

Er kan één woord naar boven komen of een paar woorden om het duidelijk te maken.

Voor de eerste methode kunnen meerdere woorden gebruikt worden.

Bv. Ik wil een sigil maken met een bekrachtiging, een soort affirmatie met de  volgende zin:                  Ik ben krachtvol.

                              Ik ben krachtvol hier haal ik de klinkers weg = a e i j o u

Dan haal ik ook de dubbele letters weg, in dit geval is dat alleen de K.

Ik hou dus over K B N R C H T V L  Van deze letters heb ik deze  sigils getekend.

 

   

     


Als om iets concreets gaat zoals woonruimte, nieuw werk, of meer inkomen dan ga je de sigil, als teken van vertrouwen, verbranden.

Als om energie gaat die je wil versterken zoals, liefde, gezondheid, of vreugde dan kan je de sigil op een glas of fles plakken. Zoals bij de waterkristallen van Emoto.

 

Hieronder het heksenwiel:  Dit is een voorbeeld van een Heksenwiel. Er zijn er veel die verschillende alfabetten of verschillende arrangementen van het Engelse alfabet gebruiken. Kies er een die je aanspreekt.

 

 

              



                    Dit is het Sigil met het woord V E R T R O U W E N

Witch's Wheel Sigils - Een heksenwiel wordt gemaakt door het alfabet in een drielaagse cirkel te plaatsen. Nadat je vervolgens je intentie hebt afgebroken zoals beschreven hierboven. Teken de lijnen van de ene letter naar de volgende, je begint met een rondje en je eindigt met een dwars lijn.

Runen sigils - Gebruik een runenalfabet en combineer de juiste runen samen om een sigil te maken.



Reacties

Populaire posts